.:BroozDownload:.
registry rever

Registry Reviver نرم افزاری است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود می تواند به سادگی PC شما را آنالیز کرده و با یافتن و برطرف کردن خطاهای موجود در آن سرعت از دست رفته رایانه تان را بازگردانی کند . این برنامه با پیدا و حذف تمامی اطلاعات بی مورد موحود در رجیستری که به دلایل مختلفی نظیر تاثیر گذاشتن نرم افزارهای مختلف ، درایور ها و … به جای گذاشته شده اند ، می تواند ویندوزتان را بهینه سازی کرده و سرعت آن را بالا ببرد . با یک بار استفاده از این نرم افزار همیشه یک رتبه توسط آن به ویندوز شما داده خواهد شد که با مشاهده آن می تواند از سلامت رجیستری و ویندوز خود مطلع شوید . Registry Reviver برای همیشه هنگ کردن و کرش ها را از رایانه شما دور خواهد کرد و به افزایش سرعت آن در هنگام بوت ویندوز نیز کمک می کند . برای استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش خاصی نیست و با تمامی کارهایی که می بایست انجام شوند ،‌ در یک مرحله صورت خواهند گرفت . با استفاده از این بهینه ساز قدرتمند دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای ارتقا سخت افزاری کامپیوتر خود نخواهید داشت ، چرا که Registry Reviver استفاده حد اکثری از قطعات موجود را برایتان میسر می سازد . یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت از اشتباهاتی است که ممکن است انجام گیرد . ساخت خودکار بازگردان به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل سهوی ، به سادگی تغییرات انجام گرفته را به حالت قبل و بدون تغییر بازگردانید . ظاهر زیبا و کاربر پسند این برنامه در کنار داشتن قابلیت های زیاد و همچنین حجم کم ، این نرم افزار را به گزینه ای مناسب برای خانه تکانی رجیستری ویندوز شما ست!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

winzip15

WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

 

فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
- فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
- ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
- تغییر اندازه دادن تصاویر
- نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

 

عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
- استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
- قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
- فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
- باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
- باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
- ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

 

رمزگذاری
- استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
- استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

 



ادامه مطلب

Portable Tipard PDF to Word Converter v3.0.12 | 5.30 MB

به وسیله ی این نرم افزار میتوانید فرمت های PDFرو به doc یا همون word تبدیل کنید.لازم به ذکر است که این نرم افزار با حجم ۵٫۳۰ مگابایت نیاز به نصب ندارد و به صورت پرتابل میتوانید از fdl.loxblog دریافت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:pdf to ,doc, PDF to Word, تبدیل pdf به word, تبدیل pdf به ورد , توسط رامین کمالی

Anti-Trojan Elite 5.1.6 Portable | 7.92 Mb

دانلود از Fileserve و Hotfile ادامه مطلب



ادامه مطلب

 

QuickTime Pro 7.6.9 | 36.94 Mb

دانلود از سه سرور مختلف در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :